בעידן בו כ-60% מאוכלוסיית מדינת ישראל עושה שימוש באינטרנט, בימים בהם הלקוחות מבלים זמן ניכר מיומם בזירה האינטרנטית, בגלישה, איסוף מידע, ברשתות חברתיות, ויותר ויותר רכישות מתבצעות באינטרנט, השיח עם הצרכן או הלקוח באופן טבעי עבר גם כן לזירה האינטרנטית וחברות בארץ ובעולם אשר מבקשות להימצא בקרבת לקוחותיהם גילו את היתרונות הגדולים ואת חשיבותה של פעילות שיווקית באינטרנט.
אחד הכלים היעילים להעברת מסרים באינטרנט הוא דיוור ישיר .
הדיוור הישיר באינטרנט בדומה לדיוור הישיר הקלאסי המדוור לתאי הדואר.
הוא אמצעי להעברת מסרים, אלא שלדיוור ישיר באינטרנט יתרונות נוספים אשר תרמו להפיכתו לכלי חזק ומוביל בקרב עסקים.
כמה מיתרונות אלה הם:
✔ עלות זולה מאד – בחישוב פשוט ניתן לראות כי במחיר אפסי ניתן להגיע למספר גדול מאד של לקוחות, ללא הגבלה.
✔ מהירות – ניתן להעביר מסר שיווקי לרשימת תפוצה שלמה בלחיצת כפתור אחד.
✔ יעילות – דיוור באינטרנט ניתן למדידה ומאפשר לקבל נתונים רבים המסייעים בחישוב אפקטיביות של קמפיין.
✔ פילוח וניתוח – דיוור ישיר באינטרנט מאפשר לפלח באופן מדויק את קהלי המטרה ולנתח את התוצאות.
✔ דיוור ישיר מאפשר לעסקים להעביר מסרים גם באמצעות תמונות ווידאו.
✔ הדיוור הישיר מאפשר להניע לפעולה ולרכישה – בקליק אחד.
✔ הדיוור האלקטרוני מהווה כלי מוכח ומדוד להגדלת מכירות ולשימור לקוחות.
בין שירותינו ניתן לקבל – עיתון דיגיטלי, מגזין דיגיטלי, קטלוג דיגיטלי, ניוזלטר ועוד שלל שירותים עסקיים.